BRÖLLOPET

IGÅR VAR DET VIGSEL MELLAN KAMILLA OCH ROBERT
ja va med och fotade b1 Det började tidigt hos frissan b2 Med att försöka krulla håret med en sådan här grunka b3 Krullgrunkan verkade va i sin bästa form b4 Och så dags för smikning upptill ovanför ögat b5 En liten skumpa paus b6 Å lite smikning nedan för ögat b7 AAHH hjälp ja blir rädd när jag ser henne
men det ingår väl i smiknigen

om Robban är i närheten så STICKb9 För nu ska jag kränga på mig blåsan b11 Solen sprack upp när vi kom till Stäket där vi skulle ta några bilder b12 Härligt me lite sol efter allt regn b15 Så här härligt lycklig såg bruden ut efter hon sa…..JAAA JAA till sin Prins Groda Men för att få sin prins så gällde det här Puss Och det hjälpte undrens tid är inte förbi VA Nämen det är ju MIN Robert b17 Ja det är din Robban Kamilla han hoppar nästan som en groda(snyggt hoppat Robban)
BÄSTA LYCKLIGA HÄLSNINGAR FRÅN
mig och min familj
hejs/Molle

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Blixt, Bröllop och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till BRÖLLOPET

  1. Lensbabie skriver:

    Molle, Molle, Molle…………………………..
    Satan vilka bra bröllopsbilder (ursäkta den dåliga franskan) 🙂

    Den när bruden är vänd mot brudgummen ute vid Stäket ger mig gåshud.
    Sminkbilderna var jätteroliga 🙂

    Jag har lovat att ALDRIG gifta mig men hade det varit så att jag skulle så hade du fått platsen som bröllopsfotograf rakt av 😀

    Tummen upp!
    Lensie 🙂

    • molle skriver:

      Tack Lensie för dom fina orden
      Vi hade en jätte trevlig dag tillsammans mycket beronde på det trevliga nygifta paret.

  2. Kamilla Jiremo skriver:

    Åh tack snälla härliga du för att du var med och förevigade vår dag! Vi är så glada, lyckliga och nöjda!
    MASSOR av helt underbara bilder!! Nu blir det till att framkalla!!

    Stora kramar från
    Herr & fru Jiremo!

  3. Ping: Jag är så glad så glad « MOLLES BILDER

  4. martina jansson skriver:

    Jätte bra och roliga bröllopsbilder! Jag gillar verkligen bilden då hon kysser grodan, så kul! Den sista när Robban hoppar är ju helt suverän! Helt underbar! Bästa bröllopsbilder jag sett! 🙂

Kommentera-comment

