Vildkanin

Det här var en morgon när jag lämmnade grabben i plugget
I området finns en hel del vildkaniner


Lille skutt på ingång Bakom stenen kom något skuttande
Kollar Det var en liten kanin som sprang över vägen in i skuggan på gräsmattan
Den såg mig för den satt blixstill och bara glodde
016Den vände på sig lite då passade jag på att smyga lite närmare
Höger ögat hade järnkoll på mig
017 Tydligen kom jag för nära den hoppade till och stack iväg med en jävla rulle 019När den kom ut i solen drog den på ännu värre och kuta iväg åt samma håll som den kom
hejs/Molle

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Djur, Solna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.