Trevlig Midsommar

Önskar jag alla och förhoppningsvis ett någorlunda bra väder
Det har varit trögt ett tag med fotandet och bloggen så jag lägger ut några bilder från arkivet
4722070054_d3fe0ab003_z
Den här bilden har några år på nacken tagen hemma på köksbordet
4656201027_6519c41ac8_b
Båt lämmnar Norra Lagnö Sthlm skärgård
4737339245_4c1f5df7ef_b
Skansen Midsommarafton
4777836340_76f59604d4_b
Rosella på ingång till Kapellskär tidig morgon

4805505194_838740e8a1_bUtsikt från Braehus
4817885808_7a8fcdcfff_b Tomater på balkongen, kan ju berätta att dom smakade ypperligt när dom hade mognat
4777836348_cb2d586c64_b
Väldigt nyfiken iller kom upp från spat och glodde på mig en tidig morgon
4937271837_4aed8bb34f_b
Spelmän vid hembygdsgården
4838920692_161ce9a3e8_b
Sjön Roxen
4947688075_0c1eac2af4_b
E18
4959519699_cfa031ce4d_b
4982561435_cab272e528_b
Den dåvarande rödgröna röran vid Kungsan
4968368464_cedfe6b774_b
4971243475_36d7d52fbf_b
Och en sista tidig morgonbild
Det här var några sommar bilder från arkivet dom får ni glo på ett tag för att nu
blir det ett semester uppehåll från bloggen
Glad midsommar/Molle

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Arkivbilder. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Trevlig Midsommar

  1. martina skriver:

    Trevlig semester Molle!
    På återseende! : D Martina

    • Molle skriver:

      Tack tjejen
      Det vore väldigt trevligt att t.e.x. se dig här på WordPress inom en snar framtid
      Dina bilder måste visas för resten av världen
      hejs/Molle

      • Molle skriver:

        Jo jag glömde ihåg
        Du frågade i ett tidigare inlägg vare va för meloner?
        har inte en susning faktiskt

      • martina skriver:

        Jag ska försöka få till bloggen efter semestern till New York, för då måååste jag ju lägga ut bilder. ; D
        Åker på måndag, vroooom!
        Ha en skön Midsommar!

      • Molle skriver:

        Härligt att höra
        Ser fram imot att få se bilder från New York

  2. Björn Nilsson skriver:

    Tack detsamma. Småkallt och regnigt är det, så nu kan vi säga att sommaren börjat på allvar! Men vi får ladda batterierna och återkomma med nya krafter framåt höstkanten!

  3. iltana skriver:

    Vackra bilder! Glad Midsommar till dig också!

  4. Lotta skriver:

    Helt underbara bilder ur arkivet
    Jag tycker att den nyfikna illern är såååå fräck!!!!.
    Den på den lilla tjejen med kransen är så vacker och stämningsfull.
    Det är så det skall vara på midsommar.Femte bilden ser nästan ut som ett flygfoto.
    Ja där har man varit några gånger.
    Den där de två damerna sitter och njuter är sagolikt vacker.
    Tack för en härlig stund bland dina kalasbilder.
    Ha nu en riktig skön midsommar.
    kramizzzzzz

  5. Gabrielle RW skriver:

    Tack för härliga bilder!
    Gillar alldeles särskilt den där med båten som lämnar Lagnö och så bilden från sjön Roxen. Det är nåt speciellt med klarheten och värmen i ljuset. Eftermiddagssol eller kanske t.o.m. framåt kvällen?
    Ha en härlig midsommar – come rain or come shine!

  6. – Hejsan Molle.
    – Härliga sommarbilder från arkivet !
    – Ha en riktigt trevlig Midsommar och semester !!!
    Hälsar Farbror Henning och Blondin-Ida….:o)

  7. Peter skriver:

    Härligt. Glad midsommar. Jag har just skapat en till wordpress-blog http://www.barisax.se.

  8. Tine skriver:

    Underbara, somriga bilder. Precis vad jag behövde se nu.
    Bilden med utsikt från Braehus är Underbar!!
    =o)
    Tack för kommentar inne hos mig.
    Ha en underbar midsommar!

Kommentera-comment

