Julstämmning på balkongen

Julstämmningen har börjat att infinna sig på balkongen
Balkongen
På Lördag så är det invigning av Julmarknaden i Gamla stan på Stortorget
Så julen närmar sig med stormsteg

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Balkongen och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Julstämmning på balkongen

  1. Nette cecilia skriver:

    Riktigt julmys där ,Nette

  2. – Halloj i Hufvudstaden.
    Det blev ju riktigt fin julstämning därute.
    Jag tjuvstartade med ljusslingorna utanför balkongerna för en vecka sedan. Lite för tidigt
    men det är ju så jäkla mörkt i november….
    – Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida…:o)

  3. Hej Molle!
    Ja, det var verkligen härlig stämning i den bilden. Visst närmar sig julen med storm steg.
    Ha en fin kväll
    /Ingemar

  4. bloggarbjorn skriver:

    Hallå, glömde bort det där med Stortorget idag, men så fick jag syn på bilder som DN:s Lars Epstein tagit därifrån, och nog tycker jag att ditt huvud sticker upp i bakgrunden vid ‘Tomtarnas inmarsch’. Inget vidare tomte-väder idag som det verkar.
    Här är Epsteins bilder: http://www.dn.se/blogg/epstein/2012/11/24/ulla-hamiltons-vision-the-best-christmas-in-scandinavia/

  5. martina jansson skriver:

    Åh, vad mysigt Molle! Det här var det närmaste julstämning jag kommit i år…

Kommentera-comment

