Ett par hägerbilder

Lägger ut ett par tre bilder från förra helgen

IMGP2106
Det här var det sista jag såg
innan jag åkte hem
IMGP2093
Det blev några flygbilder
på dom fulsnygga fåglarna
IMGP2078
Här är kisen som kom och matade hägrarna
han berättade att det var ett 70 tal hägrar där
men att dom åt lite dåligt pga att det var varmt och att häckningen hägrade
IMGP2103
En sista svanbild från den lilla viken
hejs/Molle

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Arkivbilder, Fåglar, Mat, Råstasjön, Söndag, Solna och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Ett par hägerbilder

  1. amandabergstrom skriver:

    fina bilder! gillade första och andra jätte mycket 🙂

  2. bibbipson skriver:

    Fina bilder! 🙂

  3. Stella skriver:

    De är verkligen läckra hägrarna. Fina bilder!

  4. mariayarri skriver:

    Fina bilder … Gillar fåglar och tycker att de är rätt roliga att fota också … Den sista på svanen var verkligen fin ! … // Maria 🙂

  5. Elin skriver:

    Fint! Var var detta?

  6. Myrhammar skriver:

    Vilka fina bilder! 🙂 Hägrar är mina favoriter.

  7. Dan skriver:

    jättefina! rolig bild där hägrarna står på rad..

Kommentera-comment

