Inte äter dom något

 

 

Har tagit mej i kragen och köpt kattgräs

 
IMGP3190
Varken Kira eller Lucas har inte käkat ett dyft
Än?

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Inte äter dom något

  1. macilane skriver:

    Jo, det har varit ett mysterium för oss också. Tills vi upptäckte att katterna gärna tuggade på det gräs, som växte upp från havrekorn, som ramlat ned från fågelbordet. Är det inte just sådant ”gräs” som du har och har tagit ett foto på? Anna-Lisa sår numera havre i burkar med blomjord och har en eller två stående hela vintern i två av våra fönster. Det får ju sås nytt med jämna mellanrum, de gillar inte gammalt gräs. Nu när våren har kommit sitter de länge och väl ute på ängen och i skogen och äter både nytt och gammalt gräs.

  2. De mår visst bra av det – rena havren! Vår hundvalp äter gräs, och allt möjligt han kommer åt.

  3. farfar hebbe skriver:

    Kväller,du ska se att katterna tuggar gräs när dom känner behov av det..
    Tack för ditt besök i min blogg..Jag har läst in mig på din,,du har en jädrans massa jättefina bilder,,kul att se..Haé Bra Kram.

  4. farfar hebbe skriver:

    Hej du..Så nu är Melodikrysset avklarat…
    Jag har bara bloggen ”Farfar Hebbe” igång,den ligger på wordpress,,,tidigare hade jag en på Metroblogg..Jag har även testat andra bloggsajter,men trivs skitbra på WordPress..
    Jag gillar att stå vid spisen,där jag kan laborera friskt,,gillar även att fota..Ha nu en skön helg.Kram.

  5. Dan skriver:

    Vad konstigt att katterna inte äter kattgräset. Våra katter ÄLSKAR kattgräs och blir helvilda när vi kommer hem med en kruka.

Kommentera-comment

