Test bildstorlek

,

 

<a title="IMGP2987 by Mollesbilder, on Flickr" IMGP2987IMGP2061IMGP2565Har ny layout och nytt tema måste testa lite olika bildstorlekar

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Test bildstorlek

  1. Nette Cecilia skriver:

    Häftig fågel som springer i luften ,Nette

  2. Fågeln är ju för läcker!

    • Molle skriver:

      Tack Nette och Christina
      Det här inlägget hade jag tänkt ta bort för det var bara en test
      Men okey får väl vara kvar då p.g.a trevliga tjej komentarer

  3. bloggarbjorn skriver:

    Schysst format, fast katten skrämde nästan slag på mig!

  4. JCEW skriver:

    vilken vacker misse! 🙂

Kommentera-comment

