Ombyggnad av avgasarör

En liten bild dokumentär av garage kompisens
ena trike rör
IMGP3455
Planeringen började redan på garage stadiet

 

 

 
IMGP3837
Drivremmen har legat och ”gnagt” på röret
Vid den lilla fördjupningen var det lövtunt

 

 
IMGP3841
Här har jag kapat ur röret och knäckt en plåt
och börjat slipa till en rundning på ena ändan
efter slipning och inpassning blev det tigsvetsning
och putsning så va det klart
IMGP3850
Polarn va helnöjd å ja me

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Ombyggnad av avgasarör

  1. rabarberpolisen skriver:

    Som ett konstverk…bra jobbat! 🙂

  2. Nette Cecilia skriver:

    Yrkeskunskap på hög nivå ,Nette

  3. Åke Sövefjord skriver:

    Tja Molle. Du vet redan hur nöjd jag är samt impad över ditt jobb. Grejerna är monterade och dom passade som en smäck. Slut på gnagandet på mitt avgasrör. Tackar o bockar. Prez

Kommentera-comment

