Blandade bilder

Har haft eller har problem med att rubriken kommer underst i inlägget
Det ser inte jag förrän jag har publicerat inlägget
trappen
Så jag testar med några bilder
från arkivet

Bagge
Har fått respons från supporten
att jag lägger ut i fel format
Spår
Det här var den första bilden
jag la ut på Flickr
Såg mig
Har hittat en liten jävla ruta som jag har klickat på för ett annat format
funkar inte det här framöver så blir det väl att byta tema

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Citat | Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Blandade bilder

  1. Molle skriver:

    Så långt så bra

  2. Vad läcker bilden med trappan.

  3. Molle skriver:

    Tack Eva
    Men……….trappan e inte lätt och gå i
    varken upp eller ned

  4. Trappbilden gillar jag verkligen liksom järnvägsspåren!

    Förstått att du jobbat hårt med din bloggsidas utseende. Visst blir man arg när det inte blir som man vill. Jag har provat att byta tema men fick aldrig till det som jag ville så jag gick tillbaka till mitt gamla tillslut där formaten i alla fall är godtagbara enligt min smak.

    • Molle skriver:

      Ja jag har slitit i mitt hår och hoppat jämfota
      Nu har jag fått hjälp av supporten och gjort en liten ändring
      Nu verkar det funka peppar peppar

Kommentera-comment

