En liten rapport från boet

A small report from the nest
IMGP5732
Hon låg kvar och verkade ha det fint
Men….. jag kom lite för nära
Då flaxade hon iväg
IMGP5735
Tre ägg låg i boet,hoppas det blir bebisar
Jag backade rejält efter fotandet då kom hon tillbaks och fortsatte att ruva
Imorgon blir det bilder från ett annat bo
Välkommna tillbaka
hejs/Molle

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Citat | Det här inlägget postades i 150-500 och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En liten rapport från boet

  1. Rantamor skriver:

    Vilken skärpa du har i dina bilder, helt otroligt.
    Och nu får du följa upp när det bli ungar och passa på att fotografera.
    Vi hittade ett kanadagås bo och igår fick vi se att det blev fem små guldgula ungar.

    Tjingelingen från Rantamor.

  2. aww vad fina bilder. Vilken skärpa 🙂

Kommentera-comment

