Bilder från promenaden igår

Pictures from the walk yesterday

IMGP7469

Gick ut tidigt och tog en lång promenad
Solen sken men inget vidare varmt

 

 

 

IMGP7524
Gick ner till sjön
som vanligt

 

 

 

IMGP7521
Blåste ganska rejält en bit ut

 

 

 

IMGP7503
Gick såklart till skäggdoppingboet
Där var det tomt

 

 

 

IMGP7513
Såg ett par en bit ut simmande utan ungar
antagligen ett annat par

 

 

 

IMGP7531
Men måsen ligger kvar i sin klyka och ruvar

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bilder från promenaden igår

  1. bloggarbjorn skriver:

    Den suddiga fågeln på tredje bilden ser ut som en hussvala.

  2. norbergianblue skriver:

    Måsbilden är underbar! Älskar måsar, kanske för att jag kopplar ihop dem med havet! 🙂

  3. Nä men VAR HAR SKÄGGDOPPINGEN TAGIT VÄGEN ? :O Jag vill se ungarna. Nu får vi hoppas på måsen……… Fina bilder glömde jag att nästan skriva pga min förfäran över skäggdoppingen. Bilden vid båten gillar jag också.

Kommentera-comment

