Fågelbilder

 

 

Bird images
IMGP7989
Sothönan vid båten har fått ungar
Coot at the boat got kids

 

 
IMGP8001
Dom är nog inte så gamla
They’re probably not that old

 
IMGP8013
Det här tror jag är skäggdoppingen som låg och ruvade
This I believe is crested grebe that was brooding
Några äldre fågelbider nedan
Some older bird images below
Fiskgjuse4
.

 

 
056 (2)
.

 

 
046 (2)
.

 

 
Måsunge
.

 

 
Svanungar
.

 

 
Havsörn ?
.

 

 
svan2
.

 

 
Häger2
.

.

.

.
H2
Med dom här bilderna tar min blogg semester
Jag önskar alla en fin sommar
With them here pictures take my blog holiday
I wish everyone a nice summer

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Fågelbilder

  1. harrienijland skriver:

    Fine set; especially the landing swans.

  2. bloggarbjorn skriver:

    Härliga bilder. Ha’t så trevligt på semestern, hoppas vädret blir vänligare framöver!

  3. Nette Cecilia skriver:

    Oj så många fina fågelbilder ,trevlig bloggsemester ser framemot nya bilder framledes ,Nette

  4. – Halloj i Hufvudstaden.
    – Jäklar vilka snygga fågelbilder !
    Lite utsatt läge för Sothönan….
    – Ha en riktigt fin semester !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida…:o)

  5. Riktigt fina fågelbilder! De nykläckta ruggiga ungarna är så söta. Ha en skön semester!

  6. Halina skriver:

    Mycket vackra bilder, faller särskilt för de på svanar som speglas sig i vattnet. Super fångat 🙂

  7. Gabrielle skriver:

    Tack för finfina bilder! Svanarna är nog min favorit.
    Ha en skön semester!

  8. Camilla Viman skriver:

    Hej Molle!
    Helt fantastiskt fina bilder du tar!
    Jag har också intresse av foto, men har ingen ”riktig” kamera… Kommer nog titta in på din blogg ibland. 🙂
    Hälsningar Camilla

  9. Så läckra ungarna. Vilka fina bilder.

Kommentera-comment

