Några bilder från igår

Some photos from yesterday

IMGP8311
På morgonen gick jag ner till favorit stället

 

 

 

In the morning I went down to the favorite spot
IMGP8331
Det var ganska varmt så jag gick hem och slappade med Lucas

 

 
It was pretty hot so I went home and were hanging with Lucas
IMGP8346
På kvällen när det hade svalnat av blev det en sväng ner till båthamnen

 

 
In the evening when it had cooled down, I took a trip down to the boat harbor

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Några bilder från igår

  1. Gabrielle skriver:

    Härliga bilder igen, Molle! Först två vilsamma bilder – den ena blå, den andra röd – och sen en där det ”händer” mycket. Hoppas du har en skön sommar! Det låter så. 🙂

Kommentera-comment

