Tandläkarbesök

 

 

Dental visits

IMGP8354
Igår var grabben till tandläkaren
Och dagen till ära så fyllde han år

 

 
Yesterday was the kid to the dentist
And honor of the day, it was his birthday
IMGP8355
Tandläkare Karin och tandsköterskan Camilla fixade en framtand
Gick snabbt och smärtfritt

 

 
Karin dentist and dental nurse Camilla repaired a tooth
Went quickly and painlessly
IMGP8357
Senare på kvällen åt vi glasstårta deluxe för att fira våran älskade son
Här är den precis nygjord

 

 
Later that evening we ate ice cream cake deluxe to celebrate our beloved son
Here it is just freshly

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tandläkarbesök

  1. Ryser lite åt tandläkarbilderna, även om dom var alldeles perfekt tagen,
    någonting med tandläkare som får mig att darra, trots att jag inte har tandläkarskräck alls.

    Ha en fortsatt finfin sommar.

    Tjingelingen från Rantamor.

Kommentera-comment

