Ett par bilder från isblads viken

A couple of pictures from isblads bay

IMGP6497
Ja ni ser ju vilket härligt väder vi hade

 

 
Yes of course you can see what a lovely weather we had
IMGP6513
Den här bilden har jag tagit med mitt gamla 300mm objektiv
Kan vara lite svår focuserad men jag tycker om det

 
This image I have taken with my old 300mm lens
Can be a bit difficult to focus but I like it

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ett par bilder från isblads viken

  1. Gurra skriver:

    Det är kul med gamla objektiv själv har jag några stycken som jag sätter på min Nikon D700
    Vad har du för kamera som ger så fina bilder?

    • Molle skriver:

      Tjena Gurra
      Jag har en Pentax K-5 II
      På den analoga tiden hade jag en Chinon kamera med samma fattning med Pentax K bajonett
      Tack för gensvar och välkommen tillbaka

  2. Nette Cecilia skriver:

    Snyggt ljus där i stranden och som sagt vackert väder ,önskar lite sol till helgen men det ser hopplöst ut ,trevlig helg ,Nette

  3. Rantamor skriver:

    Ha en supertrevlig helg.

    Tjingelingen från Rantamor.

  4. Dan skriver:

    Härlig bild med 300mm och det korta skärpedjupet.

Kommentera-comment

