Tall jakt

Pine hunting
IMGP7387
Idag har det varit en väldigt murrig dag
Nästan mörkt så det blev att köra på högt ISO
Nyponrosen ville åka ut till skogen för att ”sno” lite tallris till pyntning av balkongen

 

 

 

 
Today has been a very drab day
Almost dark so it was running at high ISO
Wife wanted to go out to the woods to ”steal” some sprigs for decoration of the balcony
IMGP7370
När hon plockade ris blev den här bilden till

 

 

 

 
When she picked rice was this picture made
IMGP7309
Innan tidig morgon åkte jag in till stan
Då blev den här bilden tagen
Trevlig lördag

 

 

 

 
Before the early morning, I went into town
I took this picture
nice Saturday

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Balkongen, Befintligt ljus, Högt Iso, ISO 1600 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tall jakt

  1. Gurra skriver:

    Jag gillar mitten bilden
    Hur gjorde du för att få till ”suddet”

  2. Nette Cecilia skriver:

    Snygg bild nummer 2 ,behöver ju inte fråga hur den blev till jag fick ju redan svaret ,hoppas tallriset gjorde susen på balkongen ,trevlig fortsättning på helgen ,nette

Kommentera-comment

