Fiskare

IMGP7679
Såg redan på väg ner till sjön
en båt på Mälarens vatten

 

 
IMGP7698
Gick ner till sjön stog ute på udden i närheten av skarvstenen
Hua det såg kallt ut för fiskarna

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Fiskare, Gröna udden, Kallt, Mälaren, Mulet, Natur, Söndag, Sthlm med omnejd och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fiskare

  1. o5o4jojo skriver:

    Dom är varmt klädda och fisketokiga förmodligen. Då fryser man inte säger jag som f.d fisketokig.Han en bra dag.

  2. Fiskare är ett härdat folkslag,
    jag vet.
    Men nu har vi gett upp och Sally ligger uppåned å väntar på våren.

    Tjingelingen från Rantamor.

  3. Gabrielle skriver:

    Åh, så fina bilder igen! Tycker särskilt mycket om den första med allt det där solbelysta vattnet! Och i bild två kan jag riktigt känna hur båten rör sig i vågorna. Sånt brukar ju kännas när man står upp så där och håller balansen. Catch står det på båten. Dom kanske ”catchade” nånting också.

Kommentera-comment

