God Jul

 

God Jul till alla nu blir det jul ledigt för mig och bloggen/Molle

 

 

 

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till God Jul

  1. bloggarbjorn skriver:

    God jul till dig och familjen, och förhoppningar om att ryggen kommer på bättre humör igen!

  2. – Halloj i Hufvudstaden.
    Får önska detsamma till er. Både tvåbenta
    och fyrbenta….
    Hälsar Henning och Blondin-Ida….:o)

  3. God Jul och vi syns efter julen,
    ja syns å syns men på bloggen tänkte jag.

    Tjingelingen från Rantamor.

  4. Hoyanna Troyana skriver:

    God jul 🎅🎄🎉

  5. Myrhammar skriver:

    God Jul önskar vi härifrån Vestlandet i Norge! 🙂 Ha det gott!

  6. dunelight skriver:

    I enjoyed that so I am sending you a belated ‘god jul’ from USA:

Kommentera-comment

