Skridskoåkare

Skater

Skridskoåkare

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Arkivbild, Favorit i repris, Gröna udden, Himlen, Is, Kallt, Mälaren, Motljus och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Skridskoåkare

  1. kerlund74 skriver:

    Vilken underbar bild! Mycket snyggt:)

  2. bloggarbjorn skriver:

    Elegant. Det ser ut som skridskoåkaren håller på att åka in i ”evigheten”.

  3. – Halloj i Hufvudstaden.
    – Riktigt snygg bild Molle !
    – Ha en fortsatt bra vecka !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida…:o)

  4. Jag skriver:

    Oj, vad vacker bild! Den lilla människan i oändligheten. Mycket starkt.

  5. storstadsnatur skriver:

    Verkligen stilfullt! 🙂

  6. Men vilket skott du har gjort här, helt magisk bild.
    Jag drunknar i den,
    hoppas inte skridskoåkaren gör det !!!

    Tjingelingen från Rantamor.

  7. Lensbabie skriver:

    Wow och fem stjärnor som på den gamla goda tiden från förr 🙂

Kommentera-comment

