Igår var vi på kalas

Yesterday we went to a party 🙂
IMGP9455
Vi blev bjudna på lunch
Nyponrosen dotter hade fyllt bast i veckan

 
IMGP9458
Hemgjord köttsoppa stod på menyn

 

 

 

 
IMGP9451
Den va så jäla god asså
Jag slevade i mej tre tallrikar
Tur att det fanns mycket
IMGP9488
Såklart kollade vi på Kalla,duktig tjej
Men va så mätt att jag nästan slaggade in

 
IMGP9472
Grabbarna spelade vad annars?

 

 

 
IMGP9504
Till efterrätt blev det vaniljpanacotta med mango och jordgubbssås

 

 

 

 
IMGP9505
Försvinnande gott 🙂

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i 08'området, Analogt, Barn, Barnbarn, Bokeh, Bro, Födelsedag, Glad, Handhållet, Högt Iso, ISO 1600-3200, Kalas, Kärlek, Kött, Kryddor, Lördag, Mat, Närbilder, Sås, Teve, Utan blixt, Vinter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Igår var vi på kalas

  1. o5o4jojo skriver:

    Nu blev jag hungrig. Panacottan ser ljuvlig ut.

  2. susaboet skriver:

    Mums… Panacotta är min favoritefterrätt…

Kommentera-comment

