Vårblommor

Spring flowers
IMGP9962
Härom dan kröp jag runt och fotade några vårblommor

 

 

 
Just the other day I crawled around and shot some spring flowers
IMGP9980
*

 

 

 
IMGP9998
*

 

 

 
IMGP9974
*

 

 

IMGP0013
Efter allt krypande smakade det gott med en varmkorv 🙂

 

 

 
After all photo shooting tasted good with a hot dog 🙂

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i 28 mm, Blåsippa, Blommor, Det som göms i ......................., Handhållet, Himlen, Korv, Manuel focus, Närbilder, Pentax K-5 II, Skogen och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vårblommor

  1. Minton skriver:

    Orättvist jag har inte sett Tussilago och Blåsippa. Måste ut och leta.

  2. Var t växer korven med brödet ? 😀 😀 Jättefina bilder med en aptitlig avrundning !

    • Molle skriver:

      Jo Christina jag hittade en liten liten korvmedbrödsbuske jätte nära blåsippan 🙂
      Tack för kommentaren och välkommen tillbaka

  3. susaboet skriver:

    Härligt med vårblommor… Jättefina bilder… Hälsningar vegetarianen Susanne och Mio som skulle gillat korvmedbrödbusken…

Kommentera-comment

