Tomat blomma

Tomato flower

 

 
Nu när värmen har kommit så kan man se nästan dag för dag
hur tomatplantan växer

 


Now that the heat has come so you can see almost day by day
the tomato plant grows

IMGP3400
Och det här är min sista arbetsdag sen är det semester
Det ska bli skönt med lite vila
Bloggen kommer att ta en liten ledighet
Trevlig sommar till alla 🙂

 

And this is my last working day then it’s holidays
It will be nice with a bit of rest
The blog will take a little time off
Happy summer to all 🙂

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i 50 mm, Balkongen, Bloggtorka, Blommor, Glad, Handhållet, Hemma, Jobbet, Ledig, Macro, Närbilder, Semester, Sol, Sommar, Varmt, Växter och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Tomat blomma

  1. bloggarbjorn skriver:

    Ha en trevlig semester, det är alla knegare värda! I morse såg jag de första ”gröna kulorna” på mina tomatplantor och de blir förhoppningsvis röda om ett tag.

    • Molle skriver:

      Tack Björn nu ska jag varva ner å bara ta’t lugnt
      Tomatplantan var väldigt liten och tanig från början men nu jäklar växer den så det knakar
      Nyponrosen köpte den på Hötorget för endast 25 spänn

  2. Lena skriver:

    Trevlig semester till dig med familj! Ha det gott.

  3. – Ha en trevlig semester i Hufvudstaden !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida….:o)

  4. Minton skriver:

    Han en skön semester från en som har ständig semester numera Anki och Minton 🙂

  5. Har inte varit inne hos dig på länge – glömt så fina bilder du visar! Nu ska jag titta runt lite!
    Önskar dig en skön semester! Själv har jag bara en vecka kvar, men sedan ännu lyckligtvis två veckor i augusti.

  6. susaboet skriver:

    Mio och jag önskar en dig… och er alla… en skön semester…

Kommentera-comment

