Jordgubbar

strawberries
IMGP3562

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jordgubbar

  1. – Halloj i Hufvudstaden.
    – Det där såg riktigt gott ut. Måste svänga förbi Maxi och
    kolla om de fortfarande säljer. Tiden börjar väl rinna ut för
    jordgubbarna.
    – Vilken go bild i förra inlägget !
    – Ha en fortsatt trevlig vecka !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida….:o)

  2. Mums! Härligt när den här bilden slogs upp stort framför mig på datorskärmen 🙂

  3. Minton skriver:

    Har ätit en liter idag inköpta på Torget i Växjö.

    • Molle skriver:

      Växjö har jag åkt igenom många gånger för att på sent åttital var jag långpendlare ner Till Blekinge
      Jobbade närmare bestämt i Karlshamn, kommer ihåg att vi jämt stannade i Vrigstad och käkade på värdshuset
      Kanon mat på den tiden och en väldigt trevlig krögare som jämt kom till bordet och snackade lite
      Ooops nu ”for” jag iväg lite 🙂
      Jordgubbar eju så gott eller hur Anki?

Kommentera-comment

