Mälaren runt 2015

På väg hem ifrån Mariefred stannade jag till vid Strängnäsbron
och tog några bilder

147
Det här är en arkivbild som jag tog 2010 fick inte till det i lördags för mycket motljus
Men dom andra två blev tagna i lördagsIMGP5307
*
IMGP5331

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Fordon, Mälaren runt, Mc, Motljus, Motor, Natur, Panorering, Strängnäsbron, Varmt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mälaren runt 2015

  1. Lensbabie skriver:

    Hej Molle! Tack för trevlig sällskap i lördags. På söndagen började jag om med en ny blogg, ”Lillan tittar in…” Du hittar den här om du vill kika http://lillantittarin.lensbabie.se
    Hur går det med oljefatet föresten 🙂 Som vanligt ruggigt snygg panorering, jag e så avis för jag kan det inte 🙂

    Ha en skön och fin kväll.
    Lensie 😉

    • Molle skriver:

      Hej Lensie
      Ja det var jätte trevligt i lördags tack
      Spännande med ny blogg den ska ja såklart följa
      Oljefatet ja…….det tål och tänka på 🙂
      Tack för gensvar och en fin kväll tvärs över sjön 🙂

  2. dunelight skriver:

    I miss our motorcycles.

Kommentera-comment

