Amerikansk fotboll

American FootballIMGP6883Var på väg hem från lidl efter att handlat lite

Såg på långt håll att det var fullt med folk nere på plan Och så klart var kameran med

*

I was on my way home from Lidl after shopped Saw from afar that it was full of people down there on the field, And of course, I had the camera and took some Pictures IMGP6821
När jag stod där med kameran och fotade
så kom en tjej och frågade om jag kunde ta en
grupp bild av laget
*
As I stood there with a camera and photographed
then a girl came and asked if I could take a
group picture of the team
IMGP6944Som tack för grupp bilden fick jag en underbart god hamburgare
* *
As thanks for group shot I got a wonderfully tasty Burgers
*
*IMGP6826
*
*
*
*
IMGP6965
*
*
*
*
IMGP6971
*
*
*
*
IMGP6860
Bilderna jag har tagit är med mina gamla manuella objektiv
Ha en fin Söndag alla tittare
*
*
The photos I have photographed is with my old manual lenses
Have a nice Sunday all viewers

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i 135 mm, 300 mm, American Football, Dramatik, Expert 28/2.8, Kungsängens Ip, Lördag, Manuel focus, Sol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Amerikansk fotboll

  1. Dan skriver:

    Fina skarpa bilder. Bra jobbat. Jag önskar dig en fin söndag också.

  2. Gabrielle RW skriver:

    Härliga bilder. Jag vet inte mycket om sporten men bilderna säger en hel del faktiskt. Svettigt, tufft, roligt. Och mycket av ungdom!

    • Molle skriver:

      hej Gabrielle
      Det här var första gången jag tittade på amerikansk fotboll
      Jag fick reglerna snabbt förklarad av ”tränarn” men det var mycket att ta in s.a.s
      Jag blev stående där i flera timmar dels för det fina vädret och att att det var skoj
      Och så fick jag ju en burgare 🙂

  3. Härliga foton! Får jag använda några av bilderna för marknadsföringsändamål? Självklart med fotocredit!
    Och vill du lära dig mer är det bara att höra av sig
    /Micke, Tränar’n

    • Molle skriver:

      hej Micke
      Självklart får du använda bilderna ”tränar’n”
      Är bara roligt att bilderna kommer till nytta
      Jag var inte kvar till slutet men kollade att ni ”föll” på målsnöret det var ju lite snöpligt
      Ha en fin vecka 🙂

  4. Sanne skriver:

    Hej
    Vilka fina bilder du tog på våra killar och tjej!
    jag är mamma till killen utan hjälm och svettig..;-)
    Den blev så bra så att jag har satt den på min egen fb sida och glömde helt bort att fråga om lov, då det är dina bilder.
    Så nu efterhand frågar jag, och hoppas det är ok.jag kommer självklart att länka dom till din sida!
    Mvh Sanne

  5. farfar hebbe skriver:

    Fantastiskt vilken skärpa du fått i bilderna,bra jobbat..Haé Bra.

Kommentera-comment

