Fotomässan 2015

Photo Fair 2015
*
*
IMGP8297
Igår var man in till fotomässan igen
Fick skjuts och det var skönt
För det regnade ganska duktigt
IMGP8299
Det var mycket att titta på som vanligt
t.e.x. den här Bond bilen
*
IMGP8305
Såklart det blev ett längre stopp vid Pentax monter
*
*
*
IMGP8301
Ett sånt här objektiv har jag suktat efter länge Samyang 85mm/1,4
Men hos Samyang hade dom inte något 85’mm med fattning som passade min kamera
Men…….i en annan monter(kommer inte ihåg firman)fanns rätt fattning
Och till ett pris nästan hälften billigare än hos Samyang
Banne mej har jag gjort ett klipp
IMGP8345
Kunde inte bärga mej så jag hängde på 85’an på väg hem
för att testa lite
Tror nog att dom närmsta dagarna blir det bara foton från 85’an
IMGP8376
När jag kom hem hade Nyponrosen börjat med maten
*
*
Ett stort tack för biljetterna till mässan Åmis

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i #pentax, 10-20mm, Älvsjö, Fotomässan 2015, Gatufoto, Imponerad, Samyang 85mm/1.4 och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fotomässan 2015

  1. Så kul att få gå på mässan.Lite avis….

Kommentera-comment

