Vinter bilder från Stockholm

*
Winter Pictures from Stockholm
IMGP9983
*
*
*
*
IMGP9970
*
*
*
*
IMGP9976
*
*
*
*
IMGP9984
*
*
*
*
IMGP9996
Just nu är det arton grader kallt
*
Right now there are eighteen degrees cold

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i #pentax, 08'området, 300 mm, Gatufoto, Is, Kallt, Mulet, Snö, Tåg, Vatten och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Vinter bilder från Stockholm

  1. Prästkrage skriver:

    Kul att se bilder från födelsestaden, men det får mig inte att längta tillbaka. Sista besöket var 2006, och en promenad från Slussens tunnelbanestation till begravningsbyrån vid Medborgarplatsen, Götgatan fram, och till baka.
    Svante

    • Molle skriver:

      hej Svante
      Det är nog lite lugnare där i mitten av Sverige
      Har du varit och kollat mitt punkten i Kårböle? 🙂

      • Prästkrage skriver:

        Nej, jag har inte kollat mittpunkten, och kommer antagligen inte att knalla dit, där växer ju bara en massa skog. Det finns roligare ställen att besöka här.
        Svante

  2. Looks cold, but very lovely! 🙂

  3. Minton skriver:

    Stockholm är vackert i vinterskrud.

  4. Nette Cecilia skriver:

    Ser att alla har fått mössor till och med husen ,så kallt ni har det -13 här nu ,trevlig helg ,Nette

Kommentera-comment

