Bilder från igår

*
Pictures from yesterday
IMGP0381//charset=
Igår var vi på kalas, första bilden tog grabben genom vindrutan från bilen
När jag skulle borsta av snön så passade den lilla skit ungen att ta en bild
Bra gjort och han fick bra skärpa på bilden
Objektivet som satt på är Samyang 85/1,4
Manuell focus är som gäller,så bra gjort min son
*
*
*
*
*
IMGP0373
*
*
*
*
*
IMGP0399
Ha en fin Söndag alla fotografer
*
Have a nice Sunday all photographers

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i #pentax och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Bilder från igår

  1. Dan skriver:

    84 1.4 är ett jättebra objektiv. . eller hur? Jag har blivit lite sugen när jag sett den i affärer på nätet. Ha en bra dag.

  2. Lensbabie skriver:

    Nu blir jag lite sugen jag också på ett 1,4. Inget jag tror jag kommer använda till reportageplåtning men kanske till matfotografering eller nåt. Vad ligger närgränsen på?
    Ha en fin och solig söndag med många fina bilder. 🙂
    Det blir en fotograf av sonen också ska du se 🙂

  3. Minton skriver:

    Duktig son som lärt av pappa. Bilden med istappen från stupröret gillar jag 🙂

Kommentera-comment

