SM i skridskosegling 2016

Blev lite paff när jag kom ned till sjön igår
IMGP0679
Det skulle bli SM tävling på ”min” sjö
Va kul tänkte jag
*
*
*
IMGP0716
Själva loppet hölls en bra bit ut
Jag hade bara 85’an med mej
*
*
*
IMGP0673
*
*
*
*
*
IMGP0684
*
*
*
*
*
IMGP0711
*
*
*
*
*
IMGP0685

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i #pentax, Manuel focus, Samyang 85mm/1.4 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till SM i skridskosegling 2016

  1. Lensbabie skriver:

    Fina bilder. 85 mm är det nåt speciellt med. Jag är lite kär i mitt. 😃 Ha en bra dag.

  2. Lena skriver:

    Vilken fullträff att komma lagom för att se detta. Det ser riktigt roligt ut. Fina bilder du tagit.

  3. Rantamor skriver:

    Vilka skridskor är dom så där stora, eller det kanske är nå specialskor för skridskosegling ??

    Tjingelingen från Rantamor.

  4. dunelight skriver:

    We have these kite surfers, they do not use skates but a snowboard or short skis. Our ice is often snow covered. Thanks for sharing.

Kommentera-comment

