Tävling på Bro Park

*
*
Då har man varit på första galopptävlingen
Det var inget att klaga på vädret
IMGP3477
Och bra mycket folk i det fina vädret
*
*
*
*
IMGP3374
Kolla vilken vacker häst som heter Mykita
Spelade på denna skönhet och vann en slant
Kan ju inte direkt säga upp mej efter denna första vinst men kul var det
*
IMGP3418
Här en bild på Mykita Som nästan kommer först
IMGP3505 Den här Kisen vann FYRA lopp som jag såg innan jag drog hem
*
*
*IMGP3496
Snabbt går det är mäkta impad hur fort ”kusarna” far fram
*
*
*
*
IMGP3530
Kvällen blev helt jätte fin
*
*
*
IMGP3533
Med mera hästar som sprang så vackert
*
*
*
*
En sista bild från BroPark
Jag lär återkomma

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i 08'området och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tävling på Bro Park

  1. Lena skriver:

    Vilka bilder, snyggt jobbat och grattis till vinsten.

  2. surridurr skriver:

    Häftiga bilder. Men lite beklämmande. Som ung tonåring var jag som hästtokig med om ett stall som köpte upp unga hästar som gått lopp både inom trav- och galopp. Min erfarenhet var att dessa fortfarande unga hästar vad sönderstressade och med allvarliga skador trots deras unga ålder. Jag har inte kunskapen att bedöma om det var typiskt vanligt. Men min begränsade erfarenhet sa det var typiska skador, vilket tidigt fick mig att avsky hästtävlingar inom både galopp och trav. Rätt eller fel?

    • Molle skriver:

      Jag är inte rätt person att säga rätt eller fel i den här frågan gillar bara att fota det mesta som kommer i min väg
      Ang.ditt påstående så förstår jag din avsky för tävlingar men man får hoppas att hästarna har det bättre nu för tiden

  3. Christina Liljekvist skriver:

    Härliga bilder Molle! Jätteglad att du delar med dej av våra fina galoppörer. Vi ses i vinnarcirkeln!

  4. dunelight skriver:

    What a lovely series, crystal clear focus too. Nice work!

Kommentera-comment

