Ölandsbilder

*
*
IMGP3720
Gillar bron men oj så fort folk körde asså jag menar varför när man har semester
Själv så skulle jag vilja köra över bron i tjugo knyck bara för att kolla på utsikten
Sen vore det ballt att ta en tele bild på själva ”Brobacken”så där hoptryckt som det blir
Men man får ju inte gå på bron får fejka ett motorstopp nästa gång å ta ett par snabba
IMGP3730
Åkte ner till södra udden för att kolla på Långe Jan
Har aldrig varit där förut, i min vilda ungdom var man mest på norra sidan typ Böda
Han längst ner på bild som knappt syns åkte på en eltrike framhjulsdriven slirade en del bland småstenarna
Hade igen väst på sej men bergis va han hangaround till någon eltrikeklubb

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i #pentax, 55-300, Öland och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Ölandsbilder

  1. Lensbabie skriver:

    Det finns ju många Häng arond till dom där HellMoppers 🙂 Läckra bilder på bron. Ha en bra dag 🙂

  2. Molle skriver:

    Tack å samma på andra sidan sjön

  3. bloggarbjorn skriver:

    Det verkade lugnt och inte så mycket folk där. Men skulle du åka till Ölands södra udde under våren eller hösten, när flyttfågelssäsongen är igång, skulle du knappt se fyren bakom mångdubbla rader av fågelskådare med tubkikare!

  4. Dan Crona skriver:

    Jag saknar Öland ännu mera nu när jag ser de här bilderna. Förhoppningsvis kommer jag dit i höst för att fiska lite havsöring.

  5. Översta bilden är ju bara för läcker med plastbåtarna i förgrunden till bron. Snyggt fotat!

Kommentera-comment

