Väntbilder

*
*
Ni kan inte ana hur många timmar jag har fått vänta på min kära Nyponros
under åren,men brukar för det mesta ha med kameran

IMGP4200
Här låg kameran på bordet och ville liksom bli avtryckt
Såg sen när jag tittade riktigt ordentligt att till vänster drar Nyponrosen och hennes dotter iväg
Antagligen kanske att gå in i någon affär för att klämma och känna
Sen är det nog lite ondaögat varning på tjejen
IMGP4197
Här en mer siktad bild,en snabb rackare var det
Ja hade en behaglig väntan vädret var fint

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i "höftskott", #pentax och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera-comment

