SM i gatumusik 2016

*
*
IMGP4251
SM i gatumusik får man ju inte missa
Tredje året på raken blev det igår
*
*

IMGP4256
Efter drygt tre timmars promenad runt stan med lyssnande och plåtande med goda vänner
gjorde vi ett fikastopp men herregud va mycket getingar som ville åt sötsakerna
Å kaffet smakade vedervärdigt dåligt blev bara ett par munnar
för att sen……………..
IMGP4289
Lyssna på dom här jazzkisarna
Väldigt bra och medryckande musik
*
*
*
*
IMGP4275
Trummisen var en rolig prick
han höll takten med bravur
*
*
*
IMGP4290
Efter det här spelade han ännu bättre
själv skulle jag nog behövt en stänkare efter det sunkiga kaffet
*
*
*
IMGP4257
Det här var helt klart mina favoriter
oljefatsorkestern The Panoply
*
*
*
IMGP4266
Bromstrumma var ett av instrumenten antar att när tempot skulle dras ner
blev det spel på den 🙂 🙂

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i #pentax, Bebis, Mariefred, SM gatumusik 2016, Sommar, Utan blixt, Varmt, Vidvinkel och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till SM i gatumusik 2016

  1. Lensbabie skriver:

    Å sms-röstade gjorde du oxå. 🙂 Tack för en trevlig dag. Å hälsa nyponrosen från mig 🙂

Kommentera-comment

