Bilder från igår

*
*
Pictures from yesterday
IMGP4886

IMGP4889

IMGP4895

IMGP4897

IMGP4888</a

IMGP4907

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bilder från igår

  1. Lensbabie skriver:

    Jag gillar verkligen sånt här, vardagsbilder. Jag önskar jag kunde fota på mitt jobb. Men jag får inte. 😦 Heja Molle. Det här gillar jag. 🙂 Ha en trevlig helg och hälsa familjen och de andra. 🙂

    • Molle skriver:

      Tack Lensbabie
      Du är välkommen till mitt kneg å fota där behöver man inte smygfota ens 😁📷
      Hälsningar framförda
      Dom andra kommer hit ikväll på kräftskiva
      Jäklar va vi ska sörpla

  2. Trevligt att de ställer upp och blir fotade! 🙂

Kommentera-comment

