Bild från imorse

*
*
Picture of this morning at the lake
*
*
IMGP6233

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Soluppgång och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bild från imorse

  1. surridurr skriver:

    Ett vackert, dramatiskt foto

  2. Gabrielle skriver:

    Oj oj oj! Så vackert!
    Och jag funderar igen över vad det är med vatten som gör det så väldigt fascinerande. Jag är ju uppvuxen vid kusten, nära hav och öar, och har alltid tyckt om att paddla och vara ute i båt. Men nån seglare är jag inte, och det riktigt riktigt stora havet kan jag tycka är smått skrämmande ibland. Är ju inte nån kanonbra simmare heller för den delen. Men vatten – hav eller andra stora vatten – slår alltid an en särskild sträng hos mig. Det känns i hjärtat när jag ser såna här bilder!

Kommentera-comment

