#137

IMGP1594

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Bild | Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till #137

  1. Lantlivsbilder skriver:

    Det var ingen Geting.
    Svante

  2. Gabrielle skriver:

    Fin bild på så kallad stenget. 🙂

  3. maltanita skriver:

    En riktigt bra bild på både sten och get. Ser liiite mörkt ut men det är kanske ditt val eller så var det skymning/gryning 🙂

    • Molle skriver:

      Nja direkt ur kameran endast nedskalad
      Bra vet jag inte om bilden är men jag lägger ut bilder som jag tycker om
      Tack för kommentar och kritik 🙂

      • maltanita skriver:

        Håller fast vid att ajg tycker bilden är riktigt bra och gillar att du lägger ut bilder som du själv tycker om. Tittar på den igen och tycker det ser ut om om du ljusat upp den, vilket jag inte tror. Snarare beror det på ljusförhållandet där jag sitter med ett stort fönster bakom mig som ibland gör att ögat ser fel beroende på hur ljuset faller på skärmen. Bäst vore nog för mig attt sitta i ett mörkrum men det verkar lite trist 😉

Kommentera-comment

