# 175

Midsommar

Trevlig Midsommar till alla
”Det är jag på bilden om någon undrar”

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Arkivbild, Häpnadsväckande, Jobbet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till # 175

  1. Lantlivsbilder skriver:

    Trevlig Midsommar på dig själv.
    Svante

  2. bloggarbjorn skriver:

    Ja, nu svänger året, men det är väl för tidigt att deppa ihop och gå i ide redan nu. Så gla’ midsommar åt alla och envar!

  3. rabarberpolisen skriver:

    Tack detsamma!!! 😀

  4. maltanita skriver:

    Glad Midsommar önskas från Malta ! Här firas inte Midsommar men finns det anledning att fira så firar jag ändå 🙂

  5. Minton skriver:

    Glad midsommar önskas från Småland

  6. brittakarolina skriver:

    En Glad Midsommar till dej också, jättetrevligt att äntligen få se ditt ansikte. Hälsningar Britta

  7. Jag skriver:

    Detsamma, Molle!

  8. Gabrielle skriver:

    Hallå där, Molle! Glad midsommar till dig och din familj!
    Trevlig nuna du har! 🙂

Kommentera-comment

