# 191

IMGP2706

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Bild | Det här inlägget postades i Bro Park och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till # 191

  1. maltanita skriver:

    Vacker häst omgiven av grönska, riktigt snyggt förevigat med kameran.

  2. surridurr skriver:

    Har tyvärr alltför mycket dålig erfarenhet av hästar som använts både som trav- och galopphästar. Därför vill jag inte gilla foton på hästar som drivs på atllt för hårt inom den ”sporten”. Skulle istället uppskatta foton från ställen där unga/skadade hästar förvaras som ”slutkörda”, men som kanske kan få en ny chans som en annan typ av häst.
    Skulle önska att hästen får vara häst i en för hästen gynnsam tillvaro.
    Kramis

    • Molle skriver:

      Ok vad svarar man på de? 😉
      Jo jag tycker att du slutar att följa min blogg för att jag lägger bilder som jag tycker om
      Hästar , människor , natur, visas här okej va

      • surridurr skriver:

        Nej, absolut inte. Jag fortsätter gärna följa dina bilder. Men när det innebär djurplågeri kommer jag att fortsätta svara varför jag inte gillar en enstaka bild. Jag gillar också hästar, människor osv. Ser fram emot fler bilder från dig

      • surridurr skriver:

        Skickade ett svar nyss. Men kom nu på att du kanske vill att jag slutar följa din blogg? Som jag tolkar din kommentar så vill du att jag gör det. För att undvika misstag, så frågar jag dig här om du önskar att jag slutar följa din blogg?

      • Molle skriver:

        Nej inte d alls 😁
        Välkommen tillbaka
        Ha en fin kväll

      • surridurr skriver:

        OK då finns jag kvar här. Gillar dina fina foton. Men tyvärr kommer jag inte kunna gilla dem som innebär djurplågeri. Ha en riktigt fin kväll du också. Kram

Kommentera-comment

