# 213

Skärmklipp
Åren rullar på

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till # 213

  1. Lensbabie skriver:

    Minns du hur det var den lördagen. 🙂
    Minns du när du skulle välja språk och det blev fel. Du var lite skeptisk om du verkligen skulle pyssla med bildbloggande. Ja se så det blev. 🙂 Å svenska blev det till sist.
    Tack Molle för många fina bilder under åren. Tack Molle för att du är bättre än mig på att hålla kontakten. Jag uppskattar verkligen när Jag får träffa familjen Mollbergs blandning. Ja dig och Nyponrosen, ja hela gänget. 🙂

    Hoppas vi ses snart igen och ha en trevlig helg och hälsa hela gänget. Kram kram 🙂

    • Molle skriver:

      Jo jag minns det som det vore igår,vi skrattade så vi knappt kunde prata men……du hjälpte mig med fast hand genom hela installationen STORT tack min vän
      Och tack för alla tips å råd på Bild och Foto tiden det var mycket lärorikt(saknar den tiden lite)
      Vi kommer att hålla kontakt tills jag lägger näsan i vädret sådeså.
      Jag hoppas att vi kan ses på SM i gatumusik eller Mälaren runt
      Jag tar ett snack med ”gänget” så vi kan träffas igen och ta en räkmacka tillsammans 🙂 🙂

Kommentera-comment

