# 223

*
*
IMGP3175

Om Molle

Foto är en stor hobby för mej. jag använder en Pentax K-5II och K-70 med objektiv från 10 mm-500 mm. Jag är en man i mina bästa år Fotar allt utom nakna brudar Photography is a great hobby for me. I use a Pentax K-5II and K-70 with lenses from 10 mm to 500 mm.
Det här inlägget postades i Sthlm med omnejd. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till # 223

  1. Lensbabie skriver:

    I avdelningen för meningslöst vetande delar jag med mig av att takbågarna är limträbalkar. Hade dom varit av stål hade det blivit för tungt.
    En cool bild av ett cool ställe.
    Ha en fin lördag 🙂

    • Molle skriver:

      Tack för den infon det hade jag inte en aning om
      Idag blir det att äta kräftor,reker,pajer och mycket annat gott med resten av ligan
      Tack för gensvar och ha en fin och lugn lördag 🙂

  2. Lantlivsbilder skriver:

    Är det inte där, man råkar ut för ”meningslöst väntande”.
    Svante

    • Molle skriver:

      Jo Svante men jag tycker det är kul och titta på folk 🙂

      • Lantlivsbilder skriver:

        Innan jag blev pensionerad körde jag buss, och tunnelbana, och med tunnelbanan endast under Centralstationen, och med buss endast från Centralstationen till Nynäshamn, och Gotlandsbåten. Jag såg tillräckligt med människor under den tiden.
        Svante

Kommentera-comment

